Home Interview Sensi “Joining Inter is a dream come true”

Sensi “Joining Inter is a dream come true”

30
0

The newest Inter signing Stefano Sensi announced his move to Inter on instagram where he wrote an emotional message.

“It’s a dream come true. I have made sacrifices. I smiled, I cried. I won but I also lost. There were those who said that I could never make it. And then there were those who always believed in me. My family, my Giulia, my agent, my friends. And today I’m here. And I’m from Inter. And there’s nothing more beautiful for me. It’s impossible to tell and describe what I’ve been feeling inside for a few days. I don’t even try. I’m not good at words, I prefer the field.
But the dream has just begun and I hope that it will soon become reality, or rather a fairy tale. Because I want to convince and then I want to win.
I can’t wait to get into the Pinetina, put on the black and blue jersey, step on the grass of San Siro. I’m happy. Happy from today to be one of you.”

View this post on Instagram

È un sogno che diventa realtà. Ho fatto chilometri e sacrifici. Ho sorriso, ho pianto. Ho vinto ma ho anche perso. C’era chi diceva che non ce l’avrei mai fatta. E poi c’è chi ha sempre creduto in me. La mia famiglia, la mia Giulia, il mio agente, i miei amici. Ed oggi sono qui. E sono dell’Inter. E non c’è cosa più bella per me. Raccontare e descrivere quello che sento dentro da qualche giorno, è impossibile. Non ci provo neanche. Non sono bravo a parole, preferisco il campo. Il sogno però è appena iniziato e spero che diventi presto realtà, anzi favola. Perché voglio convincere e poi voglio vincere. Non vedo l’ora di entrare alla Pinetina, sudare la maglia nerazzurra, calpestare l’erba di San Siro. Sono felice. Felice da oggi di essere uno di voi. #happy @inter ⚫🔵💭 #SS12

A post shared by Stefano Sensi (@stefanosensi12) on